fredag 28. desember 2012

411

I DAG byttet jeg julegaver, noe jeg pleier å gjøre i romjula. Jeg hadde en merkelig, men bra, opplevelse da jeg gikk rundt og rundt inne på H&M og Cubus og ikke fant noe jeg ville ha. Ingen bukser, ingen gensere, ingen skjørt og ingen kjoler var bra nok. Alt var bare masseprodusert i syntetiske stoffer med håpløs passform. Så jeg kjøpte hårspenner med blomster på, og en strømpebukse i ull. Tror jeg er på vei til å gi opp klesbutikker helt, og det føles bra.
Til middag forspiste jeg meg, så jeg ble liggende på sofaen og se tre filmer. Én japansk, Tampopo, som var skikkelig sprø og nuddelfylt, Viasat4 viste Simpsonsfilmen, så det ble et gledelig gjensyn, og nrk3 hadde Slumdog Millionaire på programmet, så da fikk jeg endelig se den. Da har jeg i hvert fall gjort noe fornuftig og konstruktivt i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar