søndag 16. desember 2012

399

I DAG startet jeg kjøkkentjenesten ved å snike meg unna forberedelsene til frokost (dog i god tro, jeg var overbevist om at arbeidet ikke begynte før til middag). Da frokosten var ryddet vekk hadde jeg litt tid til å hilse på Sandra som var en prikk på puta, før jeg dro ned til Nøst og tok midtstell. Dyra så ut til å være i live i dag også, Svetlana og Albert sov søtt, grisungene hvinte og alt var fint. Tilbrakte tid i senga før det var tid for kjøkkentjeneste igjen, og jeg vasket alle bordene, vasket gulvet grundig og vips var det tid for å dra ned til Rissa kirke i Leira og høre på julekonserten. Malcolm spilte sekkepipe med Rissa og Stadsbygd musikkorps, Helene og Fredrik jubla, alle klappet.
Tilbake på skolen lærte Kenneth oss sittetriks, sånt som er kjekt å kunne hvis man skal sitte ute uten sitteunderlag eller være ninja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar