lørdag 15. desember 2012

398

I DAG var det mer juleverksted. Denne gangen skulle Inka lære meg bokbinding. Det var utrolig lett og kjempegøy, så nå skal jeg hjem og lage flere bøker, med fine forsider, mange ark og snorbinding. Så gav jeg litt opp å leve, sneik meg rundt i et ullteppe med en rastløshet i kroppen, selv om hodet syntes det var aller best å ligge stille på en pute.
På kvelden skulle Lena lese høyt fra Pappan och havet, og jeg satt ved siden av, klar til å høre på, når Simon kommer og sier at Sandra har besvimt i badstuen. Og de bærer Sandra ned, hun får ligge på tilsynsværelset, hun svarer ikke, og hun er slapp og Lena ringer legevakten og det kommer en ambulanse og i den legger de Sandra før de kjører avgårde til legevakten i Vanvikan.
Hun kommer tilbake og sover på rommet til Esben, jeg prøver å ikke tenke så mye over det, tenker at det blir bra igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar