mandag 17. desember 2012

400

I DAG stod jeg opp tidlig for å gjøre i stand frokost, og da jeg gikk ut av døra så jeg at noen hadde tullet i løpet av natta. Det var et nett av garn i hele gangen, så jeg ble pent nødt til å snike meg framover. Dessverre var det ikke alle som syntes det var like kult å snike, for da jeg kom tilbake hang alle trådene stusselig ned langs veggene.
Det var også siste valgfagdag med bygg. Vi strevde på, og ble nesten ferdig med å kle den siste kortsida med bord. Ingvar tok meg til side for å si meg to ord, og jeg tenkte oioi, nå har jeg vel kanskje gjort noe galt. Men jeg hadde faktisk gjort alt riktig, og fikk skryt. Så sa vi oss ferdig for dagen og gikk vi inn i matsalen for å drikke kaffe og snakke om hva vi syntes om valgfaget. Vi syntes det var bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar