lørdag 22. desember 2012

405

I DAG våknet jeg før vekkerklokka, etter ti timer med søvn. Heldigvis hadde jeg stilt vekkerklokka for seint, så jeg våknet akkurat tidsnok. Trikken inn til Oslo og inn på 1969 tattoveringsstudio. Der var jeg i et par-tre timer, til armen var ferdig dekorert for denne gang. Eivind og jeg kjøpte kakao, jeg dro ham med rundt omkring på alle ærendene jeg hadde, før vi til slutt møtte noen bekjente av Eivind som overrakk ham mobilen han glemte igjen i går, og ble med på å drikke kaffe.
Til slutt var jeg ferdig med å være i Oslo, dro hjem for å spise middag og dro videre til Tine som hadde invitert meg med på julekonsert i Fagerborg kirke. Den var fin, noe var veldig bra, noe var litt langsomt og kjedelig, alt i alt var det en veldig hyggelig førjulsaktivitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar