mandag 21. januar 2013

435

I DAG var det tid for litt valgfag, så jeg møtte opp i tekstilsalen. Der bråkte vi med lin, før vi heklet den og så alt linet gå opp i stry. Jeg har med andre ord fått en annen forståelse for ordtaket "å gå opp i stry". Så lærte jeg meg å hakke, fordi det er den mest populære trådsammenføyningsmetoden her på Fosen folkehøgskole. Det viste seg, som med alt annet, at jeg er verdensmester i hakking, og nå skal jeg hakke meg en lue.
Etter kveldsmat ble det satt i gang diskusjon i peisstua, i regi av diskusjonsgruppa fra miljøløft. Mange hadde mye fornuftig å si, være seg synspunkter, tanker, refleksjoner eller meninger. Vi fant ikke ut av noe, men vi fikk diskutert mye. Jeg håper det blir en neste gang, og at neste gang blir det med flere jenter som også kan heve sin røst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar