søndag 6. januar 2013

420

I DAG startet jeg friskt med en tur ut med Fosen Småslossarlaug, hvor jeg presterte å vri beinet mitt i en rar stilling og få albuen min kraftig slått. Sånn er det med tresverd og slossing.
Etter middag ble vi opplyst om at i dag var trettende dag jul, og dermed måtte juletreet ut. Randi og jeg meldte oss frivillige, og jula ligger nå ute ved løa og venter på å bli ved.
Klokken seks befant Maria, Hannah og jeg meg i fellessalen for å danse som søren, hvilket vi gjorde. Vi hadde laget en fantastisk bra spilleliste som holdt oss gående i halvannen time. Noen kom innom og dansa med oss, noen kikka på, de fleste holdt seg unna.
Så ble det på tide å møte Malcolm og Sandra som skulle komme med bussen halv elleve. Hannah, Sigrun, Esben og jeg stod klare med velkomstplakat og klemmer, for å ønske dem hjertelig velkommen tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar