fredag 30. november 2012

383

I DAG så vi på hva alle andre hadde holdt på med under fnyf-uka. Noen hadde laget sjokolade, og delte med oss, andre leste tekster og dikt om havet, noen hadde bueteori, noen fikk oss til å leke at vi var hester. Molotov cocktail hadde flammeshow ute, med både powerclap og vanlig klapp. Men det aller beste var nok indianergruppa, som hadde satt opp lavoen inne i biblioteket, serverte oss kakao med vanilje, pepper og honning og leste eventyr og viste fram drømmefangere.
Så ble det kveld, jeg hadde møter med juleverkstedgruppa og -markedgruppa, jeg ble sittende i tekstilsalen og farbarme meg over meg selv som hadde mye å gjøre (ikke akkurat da jeg løp rundt og lekte spioner/krig med Sigrun, Malcolm og Jon). Som en slags feiring over at arbeidet var over lekte Ola, Malcolm og jeg zombier før vi fant krokket-utstyret i et rom, og begynte med nattkrokket i gangen. Det var dessverre ikke alle som var like begeistret for det, kanskje like greit, for vi måtte uansett i seng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar