torsdag 8. november 2012

361

I DAG ble jeg ferdig med kurv nummer to, den er grønn, den er brun, den har en stor hank og er til mamma til jul. Problemet med at jeg ikke får den med meg på flyet hjem, skal jeg bry meg om en annen dag. 
På kvelden hadde Inka invitert til teselskap, så jeg kom, med mine to ferdige votter og ambisjoner om å få begynt å strikke på noen riktig tjukke sokker. Dessverre var engasjementet mitt for sokkestrikking brukt opp, og jeg lå heller på fanget til Ingrid.
Så ville Sandra finne på noe tull, vi lista opp tull vi ville gjøre og til slutt sneik vi oss inn i spisesalen og speilvendte alt. Vi flytta til og med på det 250 år gamle hjørneskapet og melkemaskinen. Kaffemaskinen og vann- og juicemaskinen måtte pent stå igjen på skapet sitt og fungere som borddekorasjon. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar