søndag 25. november 2012

378

I DAG gjorde jeg meg endelig ferdig med omtrent fire brev, fylte røde, grønne, gule, blå ark med skeiv skrift og fine berettninger om seilingsfester, hesteturer og slossing. Etter å ha vært flink med papir gikk jeg ned i sløydsalen for å være flink sammen med Fredrik. Vi skulle nemlig lage pois til nyfiken neste uke. Bretta kevlar og klippet kjetting. Vi tror, nei, vi vet allerede at vi blir den beste gruppa.
Siden vi er kjent for å gjøre ting litt som vi vil, og av praktiske årsaker, startet vi julekalendertittingen allerede i dag, med Mysteriet på Greveholm på TV'en i TV-stua. Hver dag blir herved en enda bedre fest enn den allerede var.
Til slutt tok jeg meg tid til å fylle rommet til Ola og Jeroen med ballonger, siden Maria og jeg syntes at det var noe våre hemmelige venner kunne trenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar