fredag 8. februar 2013

453

I DAG var det gameshow til morgensamling! Frederik og Johan hadde laget et bunnsolid konsept, kalt Halløj i hulen. Jeg var vert, med blått hår og cowboy-støvler, Frederik og Johan stilte som husband i funky kostymer, og Sigrun bar bæsj inn på et fat. J.K. og Susann var de heldige frivillige som fikk være med på å gjette hvilket dyr som hadde lagt hvilken bæsj. Det ble en relativt stor suksess, og vi håper på mer halløj ved senere anledninger.
Så dro jordbruk ut i skogen for å ha den siste dagen med felling av tømmer med motorsag. Jeg kom litt seinere, for jeg kjørte med Linnea fra Nøst. Da jeg kom fram var det jaggu på tide med duggurd, så jeg fikk pent sitte og spise maten min. Etter pausen var det fullt kjør med motorsaga: vi skulle felle trær og kviste skikkelig effektivt. Da alt var gjort måtte vi bare pakke sammen og dra hjem til middag, hvor vi også fant ut at skolen vår var blitt invadert av gamler goffere som var her i anledning elevstevnet i helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar